Reklamačný poriadok

Tento Reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatňovaní práv kupujúceho z vád tovaru zakúpeného prostredníctvom internetového obchodu www.posterio.sk.

1. Predávajúci

Názov: Petra Osaki
IČO: 54720184
Sídlo: Exnárova 26, 080 01 Prešov, Slovensko
E-mail: info@posterio.sk

Predávajúci je fyzická osoba – podnikateľ, zapísaná v živnostenskom registri SR.

2. Zodpovednosť za vady

Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú v záručnej dobe. Záručná doba je 24 mesiacov, ak nie je uvedené inak.

Záruka sa nevzťahuje najmä na:

- poškodenie tovaru nesprávnym používaním,

- mechanické poškodenie spôsobené kupujúcim,

- poškodenie vzniknuté nedodržaním odporúčaného zaobchádzania (napr. nesprávna manipulácia pri lepení či zarámovaní),

- bežné opotrebovanie tovaru.

3. Uplatnenie reklamácie

Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom na adrese: info@posterio.sk.

Kupujúci je povinný uviesť:

1. meno a kontaktné údaje,

2. číslo objednávky,

3. opis vady,

4. priložiť fotografie poškodenia alebo chybného produktu.

Po obdržaní reklamácie predávajúci kupujúcemu potvrdí jej prijatie.

4. Posúdenie reklamácie

Predávajúci posúdi reklamáciu bezodkladne, najneskôr do 30 dní od jej prijatia.

V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na:

- bezplatnú opravu tovaru, ak je možná, alebo

- výmenu tovaru za nový produkt, alebo

- primeranú zľavu z ceny, alebo

- vrátenie peňazí, ak nápravu nie je možné zabezpečiť inak.

Pri neoprávnenej reklamácii bude kupujúci informovaný o dôvodoch zamietnutia.

5. Reklamácie personalizovaných produktov

Pri personalizovaných produktoch (plagáty a obrazy vyrobené podľa individuálnych požiadaviek kupujúceho) sa reklamácia uznáva iba v prípade:

- chyby na strane predávajúceho (napr. chybná tlač, poškodenie počas výroby),

- nesúladu so schváleným návrhom.

Reklamácia sa nevzťahuje na chyby spôsobené nesprávnymi údajmi poskytnutými kupujúcim.

6. Reklamácie počas doručenia

Ak kupujúci prevezme zásielku, ktorá je viditeľne poškodená, odporúča sa spísať záznam s doručovateľom alebo zásielku neprevziať.

Pri skrytom poškodení spôsobenom prepravou je kupujúci povinný kontaktovať predávajúceho najneskôr do 48 hodín od prevzatia tovaru.

7. Záverečné ustanovenia

Reklamačný poriadok je platný a účinný od jeho zverejnenia na stránke www.posterio.sk.

Predávajúci si vyhradzuje právo upravovať tento Reklamačný poriadok, pričom pre kupujúceho platí verzia platná v deň uzatvorenia kúpnej zmluvy.